De geschiedenis van de fruitautomaten

Hier een verhaal over de geschiedenis van de fruitautomaten.

De eerste eenarmige bandiet werd uitgevonden door Charles Fey uit San Francisco, Californi?, VS en hij bedacht een veel eenvoudiger automatisch mechanisme. De meeste beweren dat Fey de uitvinder van de fruitautomaat was in 1887, maar sommigen zijn van mening dat hij de fruitautomaat heeft uitgevonden in 1895. Vanwege het grote aantal mogelijke wint met de oorspronkelijke basis van poker card game, bleek het vrijwel onmogelijk om te komen met een manier om een fruitautomaat die het maken van een automatische uitbetaling voor alle mogelijke winnende combinaties te maken. Charles Fey bedacht een fruitautomaat met drie draaiende rollen met een totaal van vijf symbolen - hoefijzers, ruiten, schoppen, harten en een Liberty Bell, die ook gaf de fruitautomaat zijn naam. Door vervanging van tien kaarten met vijf symbolen en met drie rollen in plaats van vijf trommels, de complexiteit van het lezen van een overwinning was sterk verminderd, waardoor Fey te werken een effectief mechanisme voor automatische uitbetaling. Drie klokken in een rij de geproduceerde grootste payoff, tien stuivers. Liberty Bell was een groot succes en was aanleiding tot een bloeiende mechanisch apparaat gaming industrie. Zelfs wanneer het gebruik van deze apparaten gokken werd verboden in zijn huis staat na een paar jaar, Fey nog steeds niet bij kon houden met de vraag voor de wedstrijd elders. Liberty Bell fruitautomaat was zo populair dat het gekopieerd door veel fabrikanten gokautomaat. Zo in 1907, de fabrikant Herbert Mills geproduceerd uit Chicago een slot fruitautomaat genaamd de Operator Bell. Tegen 1908 veel van de "klok" fruitautomaten werden geïnstalleerd in de meeste sigaren winkels, saloons, bowlingbanen, bordelen en kapper winkels. De originele Liberty Bell fruitautomaat kan nog steeds te zien op de Liberty Belle Saloon & Restaurant in Reno, Nevada. Het effect is nog steeds te zien op land en op elke online casino vandaag, waar kopie?n vergelijkbaar met de oorspronkelijke fruitautomaat kan worden gevonden.

Sittman en Pitt van Brooklyn, New York, VS ontwikkelde een gokautomaat in 1891 en dat was een voorloper van de moderne gokautomaat. Het bevatte vijf vaten met een totaal van 50 kaarten gezichten en was gebaseerd op poker. Deze fruitautomaat bleek zeer populair en al snel vele bars in de stad had een of meer van de fruitautomaten. Spelers zou u een nikkel en trek een hefboom, die spin de drums en de kaarten die zij bezit, de speler hopen op een goede poker hand. Er was geen directe uitbetaling mechanisme, dus een paar koningen kan de speler een gratis bier te krijgen, terwijl een royal flush kan betalen sigaren of drank, de prijzen volledig afhankelijk van wat er te bieden bij de lokale vestiging. Om de betere kansen voor het huis werden twee kaarten meestal verwijderd uit het dek: de tien van schoppen en de aansluiting van de harten, die de kans verdubbelt tegen het winnen van een royal flush. De trommels kan ook worden herschikt om verder te verminderen kans van een speler om te winnen.

Een andere vroege fruitautomaat gaf uit de winst in de vorm van vruchten gearomatiseerd kauwgom met foto's van de aroma's als symbolen op de rollen. De populaire kersen en meloen symbolen ontlenen aan deze fruitautomaat. De BAR symbool nu gebruikelijk in speelautomaten is afgeleid van een vroege logo van de Bell-Fruit Gum Company. De betaling van voedsel prijzen is een veelgebruikte techniek om wetten tegen gokken te vermijden in een aantal landen, en om deze reden een aantal Gumball-en andere automaten werden beschouwd met wantrouwen door de rechter. De twee gevallen van Iowa State v. Ellis en Staat v. Striggles worden beide gebruikt in klassen op het strafrecht aan het begrip vertrouwen illustreren op gezag als het gaat om de axiomatische ignorantia juris non excusat ( "Onbekendheid met de wet is geen excuus "). In deze gevallen is een munt automaat werd verklaard als een gokken apparaat wijten aan het feit dat door het (intern vervaardigd) kans de fruitautomaat zou af en toe geven de volgende gebruiker een aantal tokens uitwisselbare meer snoep. Ondanks het feit dat het resultaat van het volgende gebruik zou worden weergegeven op de fruitautomaat, zowel rechter oordeelde dat "De aanleiding voor elk spel is de kans dat door die spelen de fruitautomaat zou worden ingesteld om aan te geven dat zij de controle zou betalen op de volgende spelen . Het ding dat de speler aantrok was de kans dat hij uiteindelijk zou krijgen iets voor niets. De fruitautomaat hoger beroep ingesteld bij neiging van de speler om te gokken, en dat is [a] ondeugd."

In 1963, Bally ontwikkelde de eerste volledig elektromechanische gokautomaat Money Honey genoemd, hoewel oudere fruitautomaten zoals de High Hand Poker fruitautomaat trekken door Bally had getoond de basisprincipes van elektromechanische de bouw al in 1940. De elektromechanische aanpak van de jaren 1960 toegestaan Money Honey op de eerste gokautomaat zijn met een bodemloze hopper en automatische uitbetaling van maximaal 500 munten, zonder de hulp van een begeleider. De populariteit van deze fruitautomaat heeft geleid tot de toenemende dominantie van elektronische spelletjes, en de zijkant hendel snel rudimentair geworden.

De eerste video fruitautomaat te bieden een "tweede scherm" bonus ronde was Reel 'Em In ontwikkeld door WMS Industries Inc in 1996. In dit type fruitautomaat, om het scherm veranderingen zorgen voor een ander spel waar een extra uitbetaling kan worden gewonnen of geaccumuleerd.