Fruitautomaten Technologie

Hieronder een stuk over de technologie van de fruitautomaten.

Tot voor kort gebruikte alle speelautomaten ronddraaiende mechanische rollen. Hoewel de oorspronkelijke fruitautomaat vijf rollen gebruikte deze was eenvoudiger, en dus meer betrouwbaar.

Het probleem met drie haspel fruitautomaten is dat het aantal combinaties is alleen kubieke - het origineel slot fruitautomaat met drie fysieke rollen en 10 symbolen op elke rol had slechts 103 = 1.000 mogelijke combinaties. Dit beperkte de fabrikant vermogen om grote jackpots, omdat zelfs de meest zeldzame gebeurtenis kon gebeuren elke 1000 speelt. De theoretische maximale uitbetaling, uitgaande van 100% rendement voor de speler zou zijn 1000 keer de inzet, maar dat zou geen ruimte laten voor andere betaalt, waardoor de fruitautomaat een zeer hoog risico, en ook heel vervelend.

Hoewel het aantal symbolen uiteindelijk verhoogd tot ongeveer 22, waardoor ongeveer 10.000 combinaties, dit nog steeds beperkt jackpot maten alsmede het aantal mogelijke uitkomsten.

In de jaren 1980, echter gokautomaat fabrikanten ingebouwde elektronica in hun producten en geprogrammeerd ze aan bepaalde symbolen gewicht. Dus de kans te verliezen symbolen die op de winlijn werd in verhouding tot hun werkelijke frequentie op de fysieke haspel. Een symbool zou slechts eenmaal op de haspel getoond aan de speler, maar zou in feite bezetten verschillende haltes op de meervoudige haspel.

In 1984 Inge Telnaes kreeg een octrooi voor een apparaat getiteld, "Electronic Gaming apparaat maakt gebruik van een Random Number Generator voor het selecteren van Reel Stop posities." International Gaming Technology IGT Telnaes kocht het patent en nu alle gokautomaat fabrikanten die gebruik maken wat er komen te staan bekend als Talnaes mapping of reel licentie moet in kaart brengen van het octrooi van IGT. A 1984 octrooi verleend op deze technologie (UStates Patent 4 448 419) stelt: "Het is belangrijk om een fruitautomaat die wordt ervaren een grotere kans op uitbetaling aanwezig dan het eigenlijk is binnen de wettelijke beperkingen maken dat kansspelen moeten werken . " Een virtuele haspel kan maximaal 256 virtuele stopt per haspel, waardoor 2563 = 16.777.216 definitieve standpunten. De fabrikant kan kiezen om een miljoen dollar jackpot van een inzet van $ 1, ervan overtuigd dat het alleen zal elke 16,7 miljoen speelt gebeuren.

Automatisering Met microprocessoren nu alomtegenwoordige, de computers in moderne speelautomaten fabrikanten in staat om een andere waarschijnlijkheid toe te wijzen aan elk symbool op elke haspel. Om de speler zou kunnen blijken dat een winnende symbool was "zo dichtbij ", terwijl in feite de kans is veel lager.

In de moderne speelautomaten, de rollen en hefboom zijn om historische redenen en entertainment only.

De video slot fruitautomaat is een meer recente innovatie, zonder bewegende delen op alle - in plaats daarvan een grafische weergave van een op het scherm. Aangezien de speler is in wezen het spelen van een computerspel, zijn de fabrikanten in staat om meer interactieve elementen, zoals geavanceerde bonus spelletjes en geavanceerde video-graphics bieden.

Bovendien, omdat er geen mechanische beperkingen op het ontwerp van video speelautomaten, de meeste display vijf rollen in plaats van drie. Dit sterk vergroot het aantal mogelijkheden: een fruitautomaat kan 50 of meer symbolen op een spoel, waardoor kans zo hoog als 300 miljoen tot 1 tegen - genoeg voor zelfs de grootste jackpot. Aangezien er zoveel combinaties gegeven door vijf rollen, zijn de fabrikanten niet nodig om het gewicht van de uitbetaling symbolen (hoewel sommige nog kan doen). In plaats daarvan zal hoger betalende symbolen verschijnen meestal slechts een of twee keer op elke haspel, terwijl meer gemeenschappelijke symbolen, zal het verdienen van een meer frequente uitbetaling, vele malen verschijnen.

Video fruitautomaten doorgaans bevordering van de speler te spelen meerdere 'lijnen', dus in plaats van simpelweg de middelste van de drie symbolen getoond op elke haspel, zou een lijn gaan van linksboven naar rechtsonder, of een van de andere patronen die door de fabrikant. Aangezien elk symbool even waarschijnlijk is, is er geen probleem voor de fabrikant in waardoor de speler tot enige of alle van de mogelijke lijnen aanbod te halen - de lange termijn terug naar de speler hetzelfde zal zijn. Het verschil voor de speler is dat hoe meer lijnen hij speelt hoe groter de kans dat hij wordt betaald te krijgen op een bepaalde spin - hoewel natuurlijk is hij weddenschappen meer in de eerste plaats.

Om te voorkomen dat het gevoel dat het geld van de speler is gewoon ebbing weg (terwijl een uitbetaling van 100 credits op een regel fruitautomaat zou worden 100 weddenschappen, en de speler zou voelen ze had een grote overwinning, op een 20 lijn fruitautomaat, het zou alleen 5 weddenschappen worden en zou niet significant lijken), fabrikanten bieden vaak bonus games, die kan terugkeren vele malen hun inzet. De speler wordt aangemoedigd om te blijven spelen om de bonus te bereiken: zelfs als hij verliest, kan de bonus spel laat hem terug te winnen zijn verliezen.

Random number generators Alle moderne fruitautomaten zijn ontworpen met behulp van pseudo-willekeurige generatoren nummer ( "PNRGs"), die voortdurend het genereren van willekeurige getallen, met een snelheid van honderden of misschien wel duizenden per seconde. Zodra de "Play" knop wordt ingedrukt, is de meest recente willekeurig nummer dat wordt gebruikt om vast te stellen het resultaat. Dit betekent dat het resultaat is afhankelijk van precies wanneer het spel wordt gespeeld. Een fractie van een seconde eerder of later, en het resultaat anders zou zijn.

Het is belangrijk dat de fruitautomaat bevat een hoge kwaliteit RNG uitvoering, omdat alle PRNGs uiteindelijk moet hun aantal volgorde te herhalen (zie Art of Computer Programming Deel 2 hoofdstuk 3, Random getallen), en indien de periode kort is, of de PRNG is anders gebrekkig, een voordeel speler kan worden kunnen 'voorspellen' het volgende resultaat. Nadat de toegang tot de code en PRNG zaad waarden Ronald Dale Harris, een voormalig gokautomaat programmeur, ontdekt vergelijkingen voor specifieke spellen zoals gokken Keno, dat hem in staat stelde om te voorspellen wat de volgende reeks geselecteerde nummers zouden worden gebaseerd op de vorige games gespeeld.

De meeste fruitautomaten zijn ontworpen om deze nederlaag door het genereren van nummers, zelfs wanneer de fruitautomaat niet wordt afgespeeld, zodat de speler kan niet zeggen waar in de volgorde ze zijn, zelfs als hij weet hoe het apparaat is geprogrammeerd.

Uitbetaling percentage Fruitautomaten zijn meestal geprogrammeerd om uit te betalen als winst 82% tot 98% van het geld dat is ingezet door de spelers. Dit staat bekend als de "theoretische uitbetalingspercentage" of RTP, "terug naar de speler". De minimale theoretische uitbetaling percentage varieert tussen de rechtsgebieden en wordt meestal vastgesteld bij wet of regelgeving. Bijvoorbeeld, de minimale uitbetaling in Nevada is 75%, en in New Jersey, 83%. De winnende patronen op speelautomaten - de bedragen die zij betalen en de frequenties van deze uitbetalingen - zijn zorgvuldig geselecteerd om een bepaalde fractie van het geld opbrengst gespeeld bij de "huis" (de exploitant van de gokautomaat), terwijl de rest terug naar de spelers tijdens het spel. Stel dat een bepaalde slot fruitautomaat kost $ 1 per draai. Het kan worden berekend dat gedurende een voldoende lange periode, zoals 1.000.000 draait, dat de fruitautomaat een gemiddelde van 950.000 dollar zal terugkeren naar zijn spelers, die ingevoegd 1.000.000 dollar in die tijd. In dit (vereenvoudigde) voorbeeld, de gokautomaat wordt gezegd dat betalen 95%. De exploitant houdt de resterende $ 50.000. Binnen enkele BAVA organisaties voor ontwikkeling van dit concept is ook gewoon als "par". "Par" ook manifesteert zich aan gokkers als promotionele technieken: "Onze 'Loose Slots' hebben een terugverdientijd van 93%! Speel nu!" Vermeldenswaard is dat de "Loose Slots" daadwerkelijk kan een zeer klein aantal anonieme fruitautomaten beschrijven in een bepaalde bank van de BAVA's.

Theoretische uitbetaling Een slot fruitautomaat percentage is in de fabriek ingesteld wanneer de software is geschreven. Het wijzigen van de uitbetalingspercentage na een gokautomaat is gelegd op de gaming vloer vereist een fysieke swap van de software of firmware, die gewoonlijk wordt opgeslagen op een EPROM, maar kan worden geladen niet-vluchtige Random Access Memory (NVRAM) of zelfs op de opgeslagen CD-ROM of DVD, afhankelijk van de mogelijkheden van de fruitautomaat en de toepasselijke regelgeving. Basis van de huidige technologie, dit is een tijdrovend proces en als zodanig niet vaak wordt gedaan. In bepaalde rechtsgebieden, zoals New Jersey, de EPROM heeft een verzegeld en kunnen alleen worden gewijzigd in de aanwezigheid van de Gaming Control Board ambtenaren. In andere rechtsgebieden, met inbegrip van Nevada, willekeurig audit speelautomaten om ervoor te zorgen dat daar alleen goedgekeurde software.

De terugkeer naar de speler is niet de enige statistiek die van belang is. De waarschijnlijkheid van elke uitbetaling op de uitbetaling tabel is ook kritisch. Denk bijvoorbeeld aan een hypothetische slot fruitautomaat met een dozijn verschillende waarden op de uitbetaling tabel. Echter, de kansen op het krijgen van alle uitbetalingen zijn nul behalve de grootste. Als de uitbetaling is 4.000 keer de input bedrag, en het gebeurt iedere keer 4.000 gemiddeld, de terugkeer naar de speler precies 100%, maar het spel zou saai zijn om te spelen. Ook zouden de meeste mensen niet iets te winnen, en met de vermeldingen op de uitbetaaltabel dat een rendement van nul zou hebben bedriegt. Aangezien deze individuele waarschijnlijkheden nauw geheimen bewaakt, is het mogelijk dat de geadverteerde fruitautomaten met hoog rendement voor de speler alleen maar vergroten de kansen van deze jackpots. Het casino wettelijk kunnen plaats fruitautomaten van een soortgelijke stijl uitbetaling en publiceert dat sommige fruitautomaten hebben 100% terug naar de speler. De toegevoegde voordeel is dat deze grote jackpots verhoging van de opwinding van de andere spelers.

De tabel van kansen voor een specifieke fruitautomaat heet de Uitbetalingsoverzicht en Reel Strips blad, of PARS. The Wizard of Odds bleek de PARS voor een commerci?le gokautomaat, een originele Internationaal Gaming Technology Red White and Blue fruitautomaat. Dit spel, in zijn oorspronkelijke vorm, is verouderd, dus deze specifieke waarschijnlijkheden niet van toepassing. Hij publiceerde alleen de kans na een fan van zijn zond hem enige informatie die op een slot fruitautomaat die is geplaatst op een fruitautomaat in Nederland. De psychologie van de fruitautomaat ontwerp is snel onthuld. Er zijn 13 mogelijke uitbetalingen, vari?rend van 1:1 tot 2,400:1. De 1:1 uitbetaling komt om de 8 speelt. De 5:1 uitbetaling komt iedere 33 speelt, terwijl de 2:1 uitbetaling komt elke 600 speelt. De meeste spelers nemen de waarschijnlijkheid toeneemt in verhouding tot de uitbetaling. De een middelgrote uitbetaling die is ontworpen om de speler een sensatie is de 80:1 uitbetaling. Het is geprogrammeerd om zich een gemiddelde van eens in de 219 speelt. De uitbetaling is 80:1 hoog genoeg om opwinding te maken, maar niet hoog genoeg, dat maakt het waarschijnlijk dat de speler zijn winst zal nemen en afzien van het spel. Meer dan waarschijnlijk de speler begon het spel met ten minste 80 maal zijn inzet (bijvoorbeeld er zijn 80 vierde in $ 20). In tegenstelling tot de 150:1 uitbetaling gebeurt alleen op gemiddeld eens per 6241 speelt. De hoogste uitbetaling van 2,400:1 treedt alleen op gemiddeld eens per 643 = 262.144 speelt sinds de virtuele fruitautomaat 64 haltes heeft. De speler die nog steeds de fruitautomaat een diervoeder waarschijnlijk verscheidene middelgrote uitbetalingen hebben, maar waarschijnlijk een grote uitbetaling te hebben. Hij stopt nadat hij zich verveelt of heeft uitgeput zijn bankroll.

Ondanks het feit dat ze vertrouwelijk zijn, af en toe een PARS blad is geplaatst op een website. Zij hebben slechts beperkte waarde voor de speler, omdat meestal een fruitautomaat 8 tot 12 verschillende mogelijke programma's zal hebben met verschillende uitbetalingen. Bovendien lichte variaties van elke fruitautomaat (dwz met dubbele jackpots of vijf keer te spelen) zijn altijd in ontwikkeling. Het casino operator kan kiezen welke EPROM-chip te installeren in een bepaalde fruitautomaat op de gewenste uitbetaling te selecteren. Het resultaat is dat er niet echt zoiets als een hoge terugverdientijd type fruitautomaat, omdat elke fruitautomaat meerdere instellingen mogelijk is. Van oktober 2001 tot februari 2002, columnist Michael Shackleford verkregen PAR platen voor de vijf verschillende nikkel fruitautomaten; vier IGT spelletjes Austin Powers, Fortune Cookie, Leopard Spots en Rad van Fortuin en een spel, vervaardigd door WMS; em Reel 'In. Zonder het openbaren van de vertrouwelijke informatie, ontwikkelde hij een programma dat zou hem in staat stellen om te bepalen met meestal minder dan een dozijn speelt op iedere fruitautomaat die EPROM-chip is ge?nstalleerd. Toen deed hij een overzicht van meer dan 400 fruitautomaten in 70 verschillende casino's in Las Vegas. Hij gemiddelde van de gegevens, en krijgen een gemiddelde terugverdientijd percentage op de fruitautomaten in elk casino. De resulterende lijst werd op grote schaal bekendheid voor marketing doeleinden (met name door het Palms Casino waar de top ranking gehad) .

Een van de redenen dat de gokautomaat is zo rendabel om een casino is dat de speler de hoge huisrand en hoge uitbetaling weddenschappen moet spelen, samen met de lage huisrand en lage uitbetaling inzetten. In een meer traditionele weddenschap craps spel als de speler weet dat bepaalde inzetten bijna een 50/50 kans om te winnen of verliezen, maar ze betaalt slechts een beperkt veelvoud van de oorspronkelijke inzet (meestal niet hoger dan drie keer). Other bets hebben een hogere rand huis, maar de speler wordt beloond met een grotere overwinning (tot dertig keer in Craps). De speler kan kiezen wat voor soort weddenschap die hij wil maken. Een slot fruitautomaat niet veroorloven een dergelijke kans. Theoretisch zou de exploitant maken deze waarschijnlijkheden beschikbaar is, of kan de speler die een zo kiezen dat de speler vrij om een keuze te maken. Is echter geen enkele exploitant ooit uitgevaardigd deze strategie. Verschillende fruitautomaten hebben verschillende maximale uitbetalingen, maar zonder te weten de kans op het krijgen van de jackpot, is er geen rationele manier te differentiëren.

In veel markten waar de centrale monitoring en controle systemen worden gebruikt om fruitautomaten te koppelen voor de controle en veiligheid doeleinden, meestal in wide area netwerken van meerdere locaties en duizenden van fruitautomaten, meestal moet de speler terug worden veranderd van een centrale computer in plaats van op elke fruitautomaat. Een reeks van de percentages is ingesteld in het spel software en op afstand geselecteerd.

In 2006 heeft de Nevada Gaming Commission begon te werken met Las Vegas casino's op technologie die in staat zou stellen het management van de casino's om het spel te veranderen, de kans, en de uitbetalingen op afstand. De verandering kan niet onmiddellijk gebeuren, maar pas nadat de geselecteerde fruitautomaat inactief is geweest gedurende ten minste vier minuten. Na de wijziging is aangebracht, moet de fruitautomaat worden vergrendeld om nieuwe spelers voor vier minuten en weergave op het scherm een bericht voorlichting van de potenti?le spelers die een wijziging wordt gemaakt.

Linked fruitautomaten Vaak fruitautomaten zijn met elkaar verbonden op een manier die het mogelijk maakt een groep van fruitautomaten aan een bijzonder grote prijs, of "jackpot" bieden. Elke gokautomaat in de groep draagt een kleine hoeveelheid aan deze progressieve jackpot, toegekend aan een speler die krijgt, bijvoorbeeld een royal flush op een video poker fruitautomaat of een specifieke combinatie van symbolen op een regelmatige of negen-line gokautomaat. Het bedrag betaald voor de progressieve jackpot is meestal veel hoger dan een enkel slot fruitautomaat kon betalen op zijn eigen.

In sommige gevallen meerdere computers verbonden zijn meerdere casino's. In deze gevallen kunnen de fruitautomaten worden eigendom van de fabrikant, die verantwoordelijk is voor de uitbetaling van de jackpot. De casino's leasen in plaats van de fruitautomaten te bezitten regelrechte. Megabucks kan het bekendste voorbeeld van dit type fruitautomaat. Megabucks Nevada begint op 10.000.000 dollar na een jackpot. (Voorafgaand aan september 2005, Megabucks Nevada teruggezet naar 7.000.000 dollar.) De nieuwe penning Megabucks video game heeft ook een jackpot die begint bij $ 10.000.000.

Fraude Mechanische fruitautomatenen hun munt acceptoren waren soms gevoelig voor bedrog apparaten en andere oplichting. Een historisch voorbeeld betrokken spinnen een munt met een korte lengte van kunststof draad. Het gewicht en de grootte van de munt zou worden aanvaard door de fruitautomaat en kredieten zou worden verleend. Echter, de spin die door de plastic draad zou veroorzaken de munt te verlaten via de glijbaan af te wijzen in de uitbetaling lade. Deze bijzondere zwendel is overbodig geworden door verbeteringen in nieuwere gokautomaten.

Moderne fruitautomatenworden gecontroleerd door EPROM computerchips en, in grote casino's, hebben munt acceptoren achterhaald in het voordeel van Bill acceptors. Deze fruitautomaten en hun factuur acceptoren zijn ontworpen met geavanceerde anti-fraude en anti-namaak maatregelen en zijn moeilijk te frauderen. Vroege geautomatiseerde fruitautomatenwerden soms bedrogen door het gebruik van valsspelen apparaten, zoals de "schuifknop" of "aap poot" gebruikt door berucht gokautomaat bedriegen Tommy Glenn Carmichael. Echter, meer recente pogingen tot oplichting van speelautomaten betrekken het manipuleren van de EPROM, zoals door middel van microgolven in de richting van het de goede werking ervan te verstoren. Casino insiders zoals Ronald Dale Harris zijn ook ontdekt het manipuleren van de software in speelautomaten in casino-exploitanten om te bedriegen.